Transport si retururi

www.gabiluciauto.ro - Magazin de piese auto, accesorii auto, casa si gradina la cel mai bun raport calitate-pret. (gabiluciauto.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Curier Cargus, Livrare in 1-2 zile, 15,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 400,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs1,19 RON
  • Plata ramburs, Store Pickup type

  • Ridicare din magazin, Livrare in 1-2 zile, Store Pickup type



Ridicare din magazin

  1. Daca alegeti sa ridicati produsele dvs. din magazin, te vom anunta pe email sau SMS cand acestea vor ajunge in magazin ca sa treci sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 5 zile lucratoare.
  2. Livrarea in magazin se face gratuit.
  3. Daca ai platit deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. 
  4. Adresa de ridicare : Str. Credintei, nr. 8, Loc. Greci, Jud. Tulcea.

Livrare Standard

  1. Produsele comandate se livrează oriunde în România.
  2. Trimiterea comenzii va fi confirmată prin e-mail, în care veți primi un număr de AWB pentru a putea urmări procesul de livrare.
  3. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
  4. Comenzile cu valoarea totala mai mare de 400 RON (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita. Daca valoarea comenzii este mai mica de 400 lei, costul de livrare este 15 lei + 1leu pentru fiecare kg suplimentar.
  5. Pentru comenzile care contin produse volumetrice (bari, capote, praguri, etc ) exista posibilitatea ca sa vi se comunice dupa finalizarea comenzii, inainte de a fi expediate o taxa suplimentara in functie de greutatea volumetrica si/sau solicitarea de a fi ridicate doar din sediile CARGUS.
  6. In cazul stornarii comenzilor sau Retur prin Extragarantie, costul de transport nu se storneaza.

 

Atentie!

  •   La primirea comenzii, trebuie sa verificati impreuna cu agentul firmei de curierat daca produsele sunt cantitativ conform facturii si daca sunt in stare perfecta , fara a proba sau testa produsele . Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si calitatea produselor nu va fi luata in considerare.
  •   In cazul de avariere a coletului agentul firmei de curierat trebuie sa incheie un Proces Verbal de Constatare.
  •   Livrarea se face doar prin asistarea la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar.
  •   Acest Proces Verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului .
  •  Semnatura de primire conform normelor internationale de transport, atrage dupa sine specificatia: “expeditia a fost receptionata complet si in stare perfecta”, iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.

RETURNAREA PRODUSELOR

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul să returneze orice produs achiziționat, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Produsul achiziționat se returnează în forma sa originală, fără a fi deteriorat în nici un fel, cu etichetele intacte,cu toate accesoriile incluse, fără urme vizibile de folosire, însoțit de factură, la adresa specificată pe SITE.
Returul se face prin colet cu acceasi firmă de curierat cu care a fost livrat.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de CLIENT iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la achiziție, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Costul returului va fi suportat de cumparator.

Nu primim colete cu ramburs.